logo beta system

خدمات اصلی واحد پشتیبانی در شرکت بتا سیستم

یكی از اصلی ترین واحد های شرکت بتا سیستم واحد پشتیبانی است. پرسنل واحد پشتیبانی بتا سیستم متشکل شده از افراد با تجربه و آموزش دیده در حوزه نرم افزارهای SAP هستند که در جریان استقرار و پیاده سازی SAP ERP با راهنمایی مناسب مشتریان، امكان بهره مندی بهتر از ماژول های مختلف نرم افزار را برای آنها فراهم می نمایند.

عموما پشتیبانی از سیستم های پیاده سازی شده SAP ERP توسط بتا سیستم در 3 سطح انجام می گردد :

به طور کلی در سطح اول، پشتیبانی از سیستم های SAP ERP توسط شرکت SAP انجام می گردد که در این سطح نسخه های جدید نرم افزار SAP و در صورت نیاز، patch های مورد نیاز را می توان از سایت رسمی SAP دانلود کرد و در سیستم نصب نمود و نیازی به ارائه دسترسی مستقیم سرورها به SAP نمی باشد.

در سطح اول پشتیبانی از سیستم های پیاده سازی شده SAP ERP توسط بتا سیستم در ایران از دیگر خدماتی است که شرکت بتا سیستم به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

در صورتی که پس از پیاده سازی و استقرار SAP ERP در سازمان برخی از نیازمندی های زیر بوجود آید، نیاز به پشتیبانی خواهد بود که عملیات پشتیبانی از این فعالیت ها توسط شرکت بتا سیستم قابل انجام می باشد.

آموزش و بازآموزی حوزه های سیستم SAP ERP برای مدیر سیستم و یا کاربران سازمان

بهبود فرآیندها و عملکرد سیستم SAP ERP به منظور افزایش بهره وری در سازمان

طراحی و پیاده سازی فرآیندهای جدید SAP ERP بصورت اختصاصی برای سازمان

توسعه سیستم SAP ERP و برنامه نویسی بخش های مورد نیاز مخصوص کسب و کار آن سازمان

بررسی و رفع خطاهای اعلام شده مدیر سیستم و کاربران سازمان

راه اندازی اختصاصی SAP Help desk برای سازمان

ارتقا سیستم SAP ERP طبق نیازهای سازمان

مشاوره و ارائه راهکارهای کاربردی در مسیر شناخت بهتر کسب و کار و دستیابی به بهره وری و توسعه بیشتر

انتقال داده ها و اطلاعات مورد نیاز سازمان

در صورتی که در زمان پیاده سازی و استقرار سیستم از Best Practice ها و استانداردهای SAP ERP استفاده شود، بعد از پیاده‌سازی سیستم SAP ERP به دلیل طراحی منحصر به فرد این سیستم، به ندرت bug و یا خطایی در سیستم مشاهده می‌گردد.

شرکت بتا سیستم به منظور ارائه خدمات پشتیبانی سریع تر و کارآمدتر به مشتریان خود، از سیستم تیکتینگ که در منو پشتیبانی سایت بتا سیستم قابل دسترسی است استفاده می‌نماید تا مشتریان بتواند در هر زمان و مکانی آخرین وضعیت درخواست های پشتیبانی خود را بررسی و پیگیری نمایند.

در این سطح پشتیبانی به مدیران سیستم و کاربران نهایی ارائه می گردد ولی بتا سیستم به منظور رفع سریع مشکلات احتمالی، در زمان پیاده سازی و استقرار SAP ERP آموزش های مورد نیاز و جامعی را به کاربران اصلی سازمان می دهد تا بعد از اجرایی شدن نهایی سیستم تیم پشتیبانی داخلی توسط کاربران آموزش دیده تشکیل شده و اکثر نیازمندی های پشتیبانی سیستم در داخل سازمان توسط تیم داخلی قابل انجام باشد تا در نهایت کاربران سازمان در سریعترین زمان ممکن از پشتیبانی لازم بهره مند گردند.

در صورت نیاز به خدمات پشتیبانی شرکت بتا سیستم از طریق ارسال تیکت با ما در ارتباط باشید
فهرست