شرکت SAP روز در تاریخ 10 می 2019 قابلیت ها و امکانات جدید خود را برای مجموعه خدمات SAP C/4HANA معرفی کرد. این شرکت بزرگ تولید کننده نرم افزار و خدمات سازمانی که این هفته کنفرانس سالانه Sapphire Now خود را در شهر اورلاندو برگزار کرد، با انتشار بیانیه ای توضیح داد قابلیت های جدید ابری مذکور به عنوان ابزاری برای بهبود آموزش گروه فروش و ارتباط با مشتری طراحی شده است و تقویت ارتباط بین کارمندان و شرکا را باعث میشود.
این شرکت ژوئن گذشته سرویس C/4HANA را در قالب اقدام ویژه خود برای بازتولید نرمافزار های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) روانه بازار کرد تا از این طریق بتواند رقابت بیشتری را با شرکت سلزفورس داشته باشد.
یکی از قابلیت های ویژه ای که برای C/4 HANA در نظر گرفته شده، ادغام آن با سرویس S/4HANA و خدمات هوش مصنوعی است تا قابلیت های سازمانی منحصر به فرد را در اختیار کاربران قرار دهد.
از جمله قابلیتهای جدیدی که برای سرویس مذکور در نظر گرفته شده با نام C/4HANA Foundation معرفی میشود و به مدیران سیستم و توسعه دهندگان نرم افزار کمک میکند تا با خدمات پردازش ابری SAP سازگار شوند.
این کمپانی همچنین قابلیت های آموزشی مبتنی بر فضای ابری SAP Litmos را به مجموعه خدمات تجارب مشتری خود اضافه کرده است. این سرویس به صورت هدفمند عمل میکند، یادگیری مداوم را باعث میشود و یک کتابخانه جامع در خود جا داده است تا کلیه محتوای مربوط به خدمات فروش و ارتباط با مشتری را مدیریت کند.
1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید
کار هوشمندانه ای است