شرکت SAP در آخرین نسخه از خدمات پردازش ابری S/4HANA Cloud قابلیت های بیشتری مبتنی بر فناوری هوش مصنوعی ارایه کرد تا از این طریق صنایع بزرگ از جمله کارخانه ها و سرویس های تخصصی بتوانند آسان تر از گذشته از آن استفاده کنند.
با این تغییر، این شرکت بزرگ تولید کننده نرم افزار در زمینه ارایه فناوری های مبتنی بر هوش مصنوعی یک گام جلوتر رفت. اوایل سال جاری میلادی نسخه ۱۸۰۵ سرویس S/4HANA Cloud عرضه شد و قابلیت های جدید از جمله ۱۲ سناریو مختلف مبتنی بر فناوری هوش مصنوعی را شامل میشد و علاوه بر این بسته ویژه برای جایگزینی با فرآیندهای دستی در این مجموعه عرضه شد.
این سناریو ها قابلیت های مختلفی را شامل میشود که از جمله آنها می توان به پیش بینی فروش، تبدیل محتوا، تهیه و پشیتبانی از قراردادها و زنجیره تامین اشاره کرد.
شرکت SAP با نسخه ۱۸۰۸ مجموعه S/4HANA Cloud که هم اکنون ارایه کرده است ۹ سناریو دیگر مبتنی بر فناوری هوش مصنوعی را در اختیار سازمان ها قرار داد. این به روزرسانی همچنین الگوریتم های جدید برای همسانی با اهداف سازمانی با حداقل هزینه ها را هم شامل شده است.
شرکت SAP در ماه ژوئن مجموعه C/4 HANA را در اختیار سازمان ها قرار داد که این مجموعه در اصل تلاش شرکت مذکور برای تحول در مجموعه نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) بود و زمینه بیشتر برای رقابت با نرم افزارهای شرکت سلزفورس را فراهم کرد.